logo
Masz jakieś pytania?
799 300 310

PRACA

W związku z rozwojem firmy, poszukujemy obecnie osób na następujące stanowiska:

1. Stażysta

Nie wymagamy praktycznie żadnych zaawansowanych umiejętności technicznych. Możesz być osobą młodą, nawet bardzo – bez żadnego doświadczenia, ale za to z chęcią nauczenia się tajników doprowadzania komputerów nie tylko do stanu jako takiej używalności, ale do pełnej i zadowalającej sprawności. To, czego wymagamy, to odpowiedzialność, chłonność wiedzy i komunikatywność.
Nie musisz mieć 10 lat doświadczenia, mając lat 19. Jeśli jesteś tym, kogo ciotki i wujkowie zawsze proszą o zajęcie się ich komputerami i masz tego dość – to szukamy właśnie Ciebie, a Ty nas – by przestać to robić za darmo. Docelowo, nasz stażysta ma stać się serwisantem pełną parą.

2. Serwisant

Od serwisanta wymagamy przede wszystkim nienagannej obsługi klienta. W Itvip serwisant to pewnego rodzaju „frontman”, dlatego sam fakt całkiem niezłego radzenia sobie z usterkami technicznymi komputerów nie wystarczy na tym stanowisku. Szukamy speca od napraw, który będzie zaprzeczeniem stereotypu informatyka.

W zakres obowiązków wchodzą:

  • naprawy i wymiany wszystkich możliwych elementów komputerów stacjonarnych i laptopów
  • przyjmowanie i wydawanie sprzętu z serwisu
  • pomoc zdalna, także podmiotom spoza Trójmiasta
  • dojazdy do awarii komputerów w firmach (opcjonalnie)
Jeżeli naprawa komputerów sprawia Ci przyjemność i robisz to dobrze – zgłoś się do nas koniecznie!

3. Specjalista IT / Helpdesk

W zakres obowiązków wchodzą:

  • pomoc użytkownikom stacji roboczych w rozwiązywaniu problemów informatycznych
  • zapewnienie prawidłowego działania stacji roboczych pracowników pod kątem sprzętu, systemów operacyjnych, oprogramowania, komunikacji oraz urządzeń peryferyjnych
  • konfiguracja urządzeń peryferyjnych
  • udział w realizowanych projektach z obszaru IT
  • podejmowanie i rozwiązywanie bieżących incydentów
  • raportowanie wykonanych zadań
  • tworzenie i aktualizacja instrukcji dla użytkowników
    samodzielne diagnozowanie, prowadzenie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników
 
Wymagamy: 
 
  • znajomość systemów operacyjnych i aplikacji Microsoft
  • wiedza techniczna umożliwiająca identyfikację i rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem i sieciami komputerowymi
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • dobrej organizacji pracy własnej
  • chęć nauki i podążania za najnowszymi trendami branży IT

 

Teraz bez rekrutacyjnego żargonu – dlaczego warto u nas pracować?

Po pierwsze – lubimy wiązać się na długo. Dbamy o swoich ludzi. Większość pracuje tu latami – to o czymś świadczy.

Po drugie – wynagrodzenie – zawsze można się dogadać, tak abyś czuł się zadowolony. Jeżeli więcej wnosisz do firmy, pozyskujemy nowych klientów – możesz liczyć na zwiększenie pensji bez pytania.

Po trzecie – szef jest spoko. Gramy w otwarte karty – nie jesteś „pracownikiem” a równorzędnym partnerem. My potrzebujemy Twoich usług, umiejętności i zaangażowania – w zamian dostajesz część zarobionych przez firmę pieniędzy. To transakcja wiązana. Bez Ciebie – nie możemy dobrze obsłużyć klientów – mamy tego świadomość.

O wszystko można zapytać, nie ma tematów tabu. Szanujemy się nawzajem.
Tak wygląda praca u nas 🙂 Może nie korpo – ale ma swoje plusy.

Zgłoszenia proszę wysyłać na adres: praca@itvip.pl

Skontaktuj się z nami:

Serwis komputerowy


UL. SUBISŁAWA 28
80-354 GDAŃSK
TEL. 799 300 310
E-MAIL: KONTAKT@ITVIP.PL

POLITYKA PRYWATNOŚCI
kontakt-obsluga

Obsługa klientów biznesowych


(OBSŁUGA INFORMATYCZNA FIRM)
UL. LĘBORSKA 3B
80-306 GDAŃSK
E-MAIL: KONTAKT@ITVIP.PL

kontakt-zamowienia

zamówienia dla klientów indywidualnych


NAPRAWA LAPTOPÓW,
SERWIS KOMPUTERÓW,
ZDALNA POMOC INFORMATYCZNA.
TEL. 799 300 310
E-MAIL: KONTAKT@ITVIP.PL

Marketing internetowy: https://lembicz.pl